Reklamacije
Agera d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj internet prodavnici ispravni. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. Sa obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda ili mehaničkih oštećenja. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod sa greškom molimo Vas da nas informišete o tome. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 14 dana od dana prijema proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamene oštećenog proizvoda ili povraćaja novca.
Kupac ima pravo da vrati proizvod u sledećim slučajevima:
• Ukoliko je dobio proizvod koji nije naručio.
• Ukoliko proizvod koji je dobio nije ispunio očekivanja ili ne odgovara iz bilo kog razloga.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
Uz proizvod priložite fiskalni račun kao i da popunite obrazac za odustanak ugovora na daljinu u roku od 14 dana. Radi prihvatanja reklamacije neophodno je da robu vraite neoštećenu u originalnoj ambalaži (u kesici sa deklaracijom i ukrasnoj kutiji). Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete, nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.
Povraćaj sredstava:
Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će učiniti preko kurirske službe o svom trošku ili lično uz obaveznu prethodnu najavu telefonom. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve uredu, novčana sredstva utrošena na kupovinu proizvoda biće vraćena kupcu istog dana uplatom na tekući račun kupca.